Szalay Miklós:  Megtervezett érzés - avagy élet a márkákon innen és túl
Raktári elérhetőség
Várható szállítás:  2-4 munkanap
Adatlap
ISBN:  9789632799995
Kiadó:  Typotex Elektronikus Kiadó
Kiadás ideje:  2018
Oldalszám:  216
Súly (g):  334
Borító:  Ragasztókötött
Nyelv:  magyar
Fordító:  
Sorozat:  
Bolti ár:  3 900 Ft
Vatera ár (-10%):  3 510 Ft
LeírásMióta logó a logó?  Mitől jó és miért értékes?  És mi történik akkor,  ha egy tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ,  hanem a márkák belső működését firtatja?  Nem lesz trendi,  viszont megérti,  hogyan hat az,  amit tervez.  Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig,  körbejárja az identitás fogalmát,  bepillant a márkák működési mechanizmusába,  és rendszerezési sémát ad a tervezők,  kreatív szakemberek kezébe.  A vizuális identitás megtervezett érzés.  A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják.  A vizuális identitás azonban többet jelent annál,  mint amit a kreatív csapatok egy-egy márkába időről időre beleálmodnak.  A társadalmi,  személyes és csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják,  hiszen a márkák státuszszimbólummá váltak.  Így - bár köztudott,  hogy mindenki számára jól körülírható érzésről van szó - e könyv nem csak a személyre,  hanem az identitást hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít.  Elsősorban arra,  hogy az identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra. 
  	Jelenlegi ára: 3 510 Ft
  	Az aukció vége: 2099-01-01 00:00  .      
Megjegyzés küldése